Vsi  imamo svoje obveznosti tekom dneva in istočasno tudi želje, da nekaj naredimo zase. Da najdemo trenutek ali dva v dnevu, najlepše zvečer, ko lahko se ustavi čas. Da se pomirimo, naužijemo novih moči, idej, mogoče inspiracij, … tistega, kar nam daje ponovni zagon in motivacijo.

Na spletu je ogromno ponudb različnih srečanj, tečajev, meditacij in podobno.

To drži.

Jasno pa je tudi, da nam odhod od doma, pozno zvečer na tovrstne dejavnosti, prav preveč ne diši.  Sprejmemo dejstvo, da nam to ni namenjeno in da tako pač je. A želja in nemir pa ostajata.

Pa ni potrebe po tem. Obstaja čudovita možnost ravno za vas.

Dvakrat mesečno se lahko povežete v e-skupino Čuječnost z Alenko.  Od DOMA preko SPLETA. Torej iz domačega »naslonjača« brez nepotrebnega zapravljanja časa.

Prepričana sem, da je to res dobra priložnost in rešitev.

E-srečanja bodo potekala  vsako drugo SREDO v mesecu (začetek že 10.7.)  ob 21h in predvidoma do 22h (odvisno od skupine). Vključite se lahko preko telefona, tablice ali računalnika s pomočjo kamere.

Kako se lahko vključite v E-skupino?

Povsem enostavno:

      • na e-mail dijak.alenka@gmail.com sporočite udeležbo,
      • poslan vam bo račun za nakazilo,
      • navodila za ON-LINE povezavo ter
      • pisno gradivo.

Za vključitev v skupino potrebujete le še

    •  Računalnik ,  tablico, ali telefon
    • internetno povezavo
    •  kamero (vgrajena ali nameščena, pri tablici ali telefonu je ne potrebujete) in
    • zaželene so slušalke (dovolj so še slušalke, ki uporabljate s telefonom).

Cena udeležbe s pisnim gradivom je 15€

Prvo srečanje E- skupine bo že 10.7 ob 21h

Sorodni izdelki

Blog

Panika ali infarkt

Pri paničnem napadu, ki se lahko pojavi v povsem običajnih okoliščinah, pa je bolečina prisotna le v prsih. Se pojavi in nato popusti.  Lahko je prisoten tudi občutek omrtvičenosti uda, vendar ni omejen na levo roko.

Blog

Pazite pri postavljanju ciljev – Beseda “NE” ima drugačen pomen.

Postavitev in zapis cilja je tudi nagovor naši PODZAVESTI.

Blog

»Stop doing« in »Start being«

Ko je um razburkana površina, spustite sidro navzdol v trebuh in se mirno spustite v prijetno ritmično zibanje ki ga ustvarja dihanje. Samo opazujte