Preseneča me, koliko ljudi je med nami z Napadi panike. Res je, da je čas v katerem živimo za nekatere resnično stresen. Opažam pa, da vse več in prevečkrat se stres in izgorelost prevesita v Napade Panike.

Povsem razumem  občutke, misli in čustva, ki se pojavijo takrat. Zbeganost, prestrašenost, brezup in ne nazadnje tudi – kako vas drugi vidijo in razumejo. Ob vsem tem pa, ko se panični napad zaključi, se začne MUČNO obdobje zaskrbljenosti in tesnobe – kdaj se bo napad ponovil. Kje, kako, v kateri priložnosti, … VSA RAZUMEM in dodajam naslednje

NI VAM VEČ POTREBNO TAKO ŽIVETI!!

Pripravljeni so trije Priročniki, ki dajo vpogled v mehanizme panike, vodijo do sprememb v dojemanju simptomov in do učenja novih, učinkovitih in povsem preprostih načinov soočanja s Paničnimi Napadi.

Na voljo je brezplačni – mini priročnik , ki je UVOD v ostale 3 PRIROČNIKE (nad 100 strani), ki pa so odlični sopotniki.

Naročila : dijak.alenka@gmail.com

Sorodni izdelki

Blog

Panika ali infarkt

Pri paničnem napadu, ki se lahko pojavi v povsem običajnih okoliščinah, pa je bolečina prisotna le v prsih. Se pojavi in nato popusti.  Lahko je prisoten tudi občutek omrtvičenosti uda, vendar ni omejen na levo roko.

Blog

Pazite pri postavljanju ciljev – Beseda “NE” ima drugačen pomen.

Postavitev in zapis cilja je tudi nagovor naši PODZAVESTI.

Blog

»Stop doing« in »Start being«

Ko je um razburkana površina, spustite sidro navzdol v trebuh in se mirno spustite v prijetno ritmično zibanje ki ga ustvarja dihanje. Samo opazujte