Večina od nas se svojega telesa preprosto sploh ne zaveda. Ogromno časa porabimo za premišljevanje, načrtovanje, analiziranje in premlevanje. Nič ni narobe s tem, a žal nam te dejavnosti lahko pokvarijo dobro počutje.

Zakaj se tako izogibamo telesu?

Za nekatere je previsoko, druge predebelo, presuho ali na splošno neprivlačno. Mogoče tudi zato, ker ne deluje več tako, kot je delovalo nekoč.

Vendar, kot že rečeno, um in telo tvorita celoto. Sta eno. Če s telesom ravnamo tako, kot da nam je odveč, ga odrivamo stran. Živimo v svoji glavi.

Če želimo biti zavestno pozorni, čuječi, se moramo popolnoma zavedati tudi svojega telesa.

V prejšnji seriji vaj ste se soočili s procesi krepitve zavestne, čuječe zbranosti. Sami ste lahko spoznali, kako deuje um. spoznali ste njegovo veliko željo po klepetu.

Tekom vaj, ki ste jih izvajali pa ste tudi ugotovili, da klepeta uma ne morete preprečiti. Ne morete preprečiti vdiranju motečih misli ki se pojavljajo.

Ugotovili pa ste, da se na vse to lahko enostavno “požvižgate” in se v to ne zapletate. Ne dovolite, da bi podlegli začaranemu krogi misli.

Naslednji korak je povečanje sposobnosti za zaznavanje odziva uma preko pozornosti na telo.

Pozornost na telo je eden najpomembnejših načinov kako vzdrževati stanje Biti v Trenutku. To je način, ko vse misli, obsodbe in ocenjevanja postavimo na stranski tir. Zapomnite si: čustva in misli so lahko zelo substilne, nedolžne ali turbulentne, moteče, uničujoče.

Vaše telo pa je priročnik o tem, kaj nosite v sebi – v svojem srci un umu. Strani v priročniku, ki so naslovljene z “Ne smem”, ” Ne zmorem” ali “Moral bi”so prepisane na vaše mišice, kite, in organe. Tukaj je potrebno brati. Zapisano je v jeziku telesa: bolečine, napetosti, tiščanje, odrevenelost ali žgečkanje.

Naučite se brati te zapise. Naučite se jezika telesa in upoštevajte zapise.

Nezmožnost sedenja pri miru med meditacijo, kaže na nemiren um. Občutek teže, počasnosti, brez energije, spominja na žalost. Plitko in hitro dihanje kažeta na strah.

Vse to in še veliko več so sporočila telesa, da nekaj ni v redu. Telo sporoča o težavah in prosi za pozornost.

Kategorije: BlogCoaching

Sorodni izdelki

Blog

»Stop doing« in »Start being«

Ko je um razburkana površina, spustite sidro navzdol v trebuh in se mirno spustite v prijetno ritmično zibanje ki ga ustvarja dihanje. Samo opazujte

AKTUALNO

Biti TU (tukaj in zdaj)

Si upate prešteti vse misli, ki se vam tekom dneva sprehodijo po glavi? Si predstavljate, koliko zgodb nastaja ko se misli prepletejo in spletejo besedilo? Verjetno ne. Prepričana pa sem tudi, da  se vse te Preberi več…

AKTUALNO

Čuječnost z Alenko

Čuječnost je odličen pomočnik pri branju »priročnika«. Z njegovo pomočjo lahko lažje razberemo in preberemo napisano, pomagamo telesu k dobremu počutju in umu, da se umiri.